• Site en Français Site en Français

De content van deze blog is voornamelijk afkomstig van externe websites.
Met dank aan Bloovi en NewsMaster.

 

ecWeekend – Het belangrijkste e-commerce nieuws van week 47

Deze week praten we je bij over hoe meet je contentmarketing, data kwaliteit of kwantiteit, A/B testen tijdens de feestdagen. Dit en meer lees je in de ecWeekend van week 47: Online mediabestedingen Europa naar 18,6 miljard Adverteerders gaven in de eerste helft van 2016 voor 18,6 miljard euro aan online mediabestedingen uit in Europa, een […]

Het bericht ecWeekend – Het belangrijkste e-commerce nieuws van week 47 verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

ecWeekend – Het belangrijkste e-commerce nieuws van week 48

Deze week praten we je bij over starten met data driven marketing, security risico’s, You Tube advertising. Dit en meer lees je in de ecWeekend van week 48: Effectieve e-mailmarketing voor webshops Maak gebruik van product life cycle campagnes waarin je op het juiste moment een passende aanbieding doet voor Cross of Up-sell. Daarnaast zijn veel […]

Het bericht ecWeekend – Het belangrijkste e-commerce nieuws van week 48 verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Drie manieren voor retailers om tijdens de feestmaand een DDoS-catastrofe te voorkomen

Drie manieren voor retailers om tijdens de feestmaand een DDoS-catastrofe te voorkomen

De belangrijkste winkeldagen van het jaar zijn in aantocht. Winkeliers gaan tot het uiterste om aan de grote pieken in vraag - zowel online als in de winkels - te voldoen, maar zijn ze ook voldoende voorbereid om zich te kunnen verdedigen tegen Distributed Denial of Service (DDoS)-aanvallen?

Deze uitvinding betekent het einde van de wachtrij, maar wellicht ook het einde van miljoenen jobs

Deze uitvinding betekent het einde van de wachtrij, maar wellicht ook het einde van miljoenen jobs

Peter Hinssen zei het gisteren nog in een artikel op onze site. “We kunnen vandaag ongelofelijke dingen realiseren, maar tegelijkertijd is deze periode doodeng”. Dat gaat ook op voor Amazon's nieuw winkelconcept. Een warenhuis waar er geen wachtrijen, kassa's en amper personeel rondloopt. Het voordeel: je neemt wat je wil en betaalt automatisch zonder te moeten wachten in een ellenlange wachtrij.

Copyright © 2016 Nextmove