Missie

Nextmove wil bedrijven helpen die zich op het pad van de e-business begeven. Met als ultieme doel dat deze na een inloopperiode volledig zelfstandig hun e-marketing in handen kunnen nemen. Want deze manier van communiceren en handel drijven moet als basis competentie aanwezig zijn, in elk bedrijf. Nextmove effent het e-business pad en zorgt voor een pijnloze en efficiënte integratie.

Uitwerking

De drijvende kracht achter Nextmove is Filip Serbruyns. Gedurende meer dan 25 jaar was hij actief in de verzekeringssector binnen de AXA groep. Hij heeft er alle commerciële functies met succes doorlopen, van account manager tot commercieel directeur. Hij kent de verzekeringsector en de makelarij door en door. Wat het hem mogelijk maakt op uitdagingen te anticiperen en gepaste oplossingen te programmeren. Hij wordt hierin bijgestaan door zijn echtgenote Myriam Callaert.

Klanten

De meeste klanten van Nextmove zijn actief in de verzekeringswereld: makelaars, maatschappijen, organisaties zoals Brocom, groeperingen en kringen. Maar niet enkel. Ook bedrijven uit andere sectoren doen graag beroep op de Nextmove competenties. Bedrijven uit de muzieksector, de HORECA, de drukkerijwereld, ... Het belangrijkste voor deze klanten is dat ze een gesprekspartner krijgen die weet wat business doen betekent. En die dus realistische oplossingen voorstelt, zowel op het vlak van ontwikkeling, implementatie als prijs.

Specialisaties

Nextmove specialiseert zich in het advies geven rond e-business, het ontwikkelen van websites en online toepassingen, het ontwikkelen en voeren van e-mail marketing campagnes en integratie van social media technieken. Webontwikkelingen en -programmaties worden in volgende talen en met volgende technieken gedaan: HTML, CSS, JAVASCRIPT, PHP, MYSQL