• Site en Français Site en Français

De content van deze blog is voornamelijk afkomstig van externe websites.
Met dank aan Bloovi en NewsMaster.

 

Coolblue verrast niet alleen klanten maar ook werknemers. Kijk maar naar deze loonbrief:

Coolblue verrast niet alleen klanten maar ook werknemers. Kijk maar naar deze loonbrief:

E-commerce gigant Coolblue, dat ervoor bekend staat om hun producten in grappige verpakkingsdoosjes te stoppen, maakt ook haar eigen werknemers aan het lachen met een ludieke manier van communiceren. Kijk maar eens naar de loonbrieven die de Coolblue-werknemers toegestuurd krijgen:

Nieuwe cijfers bewijzen gigantische e-commerce inhaalbeweging in België

Nieuwe cijfers bewijzen gigantische e-commerce inhaalbeweging in België

2015 was een recordjaar voor e-commerce in België en werd dan ook met een recordomzet van 8,2 miljard euro afgesloten. In het vierde kwartaal lagen de online bestedingen 8% hoger dan in het derde kwartaal. Een aantal categorieën zoals speelgoed, maar ook Consumer Electronics, Media & Entertainment en Health & Beauty scoorden dit kwartaal uitzonderlijk goed. Dat blijkt uit cijfers van de BeCommerce Market Monitor.

Recordverkoop in België zorgt voor topresultaten bij e-commerce gigant Bol .com

Recordverkoop in België zorgt voor topresultaten bij e-commerce gigant Bol .com

De laatste kwartaalomzet in 2015 van e-commerce gigant Bol.com lag 35 procent hoger dan het laatste kwartaal van 2014. De groei is grotendeels te danken aan de succesvolle verkoop in België. De verkoop in ons land steeg met maar liefst 67 procent.

De toekomst van e-commerce? De combinatie van content en commerce:

De toekomst van e-commerce? De combinatie van content en commerce:

E-commerce was nooit groter. Zowel bedrijven die uitsluitend online verkopen, maar ook traditionele spelers, plukken tegenwoordig de vruchten van e-commerce. De huidige populariteit van e-commerce kondigt dan ook het einde van de tweede "e-commerce boom" aan. Een vooruitblik op de toekomst van e-commerce:

CEO Pieter Zwart over het geheim van Coolblue: “Er zit echt liefde in die doosjes van ons”

CEO Pieter Zwart over het geheim van Coolblue: “Er zit echt liefde in die doosjes van ons”

Webwinkel Coolblue haalde in 2015 met meer dan 330 webshops en zeven fysieke winkels een recordomzet van 555 miljoen euro. Maar liefst 54% meer dan in 2014 toen het bedrijf 360 miljoen euro omzet realiseerde. De enorme groei komt volgens CEO Pieter Zwart doordat klanten steeds vaker terugkomen en Coolblue bij familie, vrienden en bekenden aanbevelen. Bloovi-redacteur Mischa Verheijden vroeg Zwart naar het geheim van Coolblue.

Copyright © 2016 Nextmove