• Site en Français Site en Français

De content van deze blog is voornamelijk afkomstig van externe websites.
Met dank aan Bloovi en NewsMaster.

 

15 Tips om het conversiepercentage van je webshop op te drijven

15 Tips om het conversiepercentage van je webshop op te drijven

Het conversiepercentage is de verhouding van het aantal verkopen tot het aantal bezoekers van je webshop. Een percentage van 2% wil dus zeggen dat 2% van je bezoekers ook overgaan tot een aankoop. Maar waarom is dat nu zo belangrijk? Wel, elke bezoeker kost je geld. Of je deze nu via een advertentie hebt binnengehaald of via eigen bloed, zweet en tranen door hoog te scoren in Google.

Conversational Commerce: revolutionaire trend voor verhoogde customer experience

Conversational Commerce: revolutionaire trend voor verhoogde customer experience

Vandaag biedt technologie de mogelijkheid om de interactie tussen klant en merk te vergroten. Conversational commerce, of het gebruik van direct chat, messaging of voice interfaces tussen klant en bedrijf, doet zijn intrede in online commerce en vereenvoudigt o.m. customer experience. Klanten kunnen dankzij conversational commerce zo bijvoorbeeld een aankoop doen met een simpel tekstbericht; een aanpak die door steeds meer bedrijven en startups wordt gehanteerd.

Jef Colruyt: “Ik geloof niet in het business model van Amazon”

Jef Colruyt: “Ik geloof niet in het business model van Amazon”

Colruyt staat voor eenvoud: simplicity in retail. Een sterke claim die het bedrijf onderscheidt van de rest. Al meer dan 2 decennia is de man de absolute top van de familiale supermarktketen Colruyt. Maar zijn eigenzinnige kijk op de retailwereld heeft doorheen de jaren duidelijk standgehouden.”Ben je al eens langsgegaan bij Amazon en gekeken naar haar winstgevendheid? Nee? Dan zijn we uitgepraat.”

Copyright © 2016 Nextmove